Thursday, June 17, 2010

aku kembali.....

dah lame menyepikan diri kat sini.....
selepas kejadian lattop rosak..(sob3)..... ambil mase 6 bulan untuk dapatkan yang baru.... nak tau kenape....mesti la kene tunggu pinjaman masuk dulu......hehehe....bukan ape tanpe lappy aku rase sunyi yag amat....kalu mase dulu,hari2 dok ngadap lattop...soleha=lattop, lattop=soleha.... hehehe... tetibe ilang...meroyan jap..rase nak beli time2 tu gak...mak ade offter...katenyer " nak ke lattop tu dik..." adik beerkate....." xpe la mak..biarkan jela dulu..." tapi lam hati membuak2 dan bergolek2 asenyer....hahahaha.....tapi aku hold..aku kan cool...haha....sabar3....then dapat duit...terpikir lak...nak beli ke x???? aritu selok ngat... pikir punyer pikir.....baik aku beli...kang xbeli aku belanje sakan...beli baju n kasut n shawl tak abis2...bak kate mak aku la.... ade 2 sebab aku beli...aku ase biar la duit pinjaman aku tu letak ngan barang yang boleh nampak.....lagi 1 boleh aku gune nak wat study kan...asement kan byk...kalu sambg degree pun boleh pakai lagi....aceh....walaupun result aku mcm cekodok kodok je kan......berkate tentang result(mcm ceramah lak...) aduh seaduh aduhnyer...... sangat mendukacitakan aku as seorng student....
aku rase bagai nak giler study....siang malam...aku xpenah la study heavy giler mcm sem lepas tu... tapi result mcm aku tak buat kije....x study.....mungkin yang DI ATAS tu memberi aku amaran...yelah...kite hidup kat dunia ni x sedar ape yang kite dah buat.... tp aku tak patah semangat buat mase skg ni...malahan aku berkobar-kobar nak masuk sem 6... aku nak tebus balik.....aku akan berjuang...demi diri aku yang pertama, yang kedua demi parents aku n ke tiga untuk menjadi kebanggan famili aku....INSYAALLAH... doakan aku....kerna aku berdoa untuk kwn2ku semua.....amin....

No comments:

Post a Comment