Sunday, February 27, 2011

hatiku sakit!!!!

dah lame aku x menulis.... blog ni pun dah bersawang2 gayenyer... hoho... bz la lately.. mcm2 hal nak kene jengah.. *mcm orng penting je*... lol XDD...  knp aku menulis balik ni....?????? sebab aku x puas hati!!!!!!...... cube bayangkan... somebody mintak tolong dr anda... then anda tolong... then.. anda tahu die sedang bersenang lenang kat tempat lain tanpe ase besalah...!!!..sepatutnyer kerje yang disuruh buat tu mmg xde kene mengene pun ngan anda pun .. menyampah3... menyampah tau x????? dah la pergi bersenang lenang... then nak show kat "muka buku" lak.. x malu ke... ??? jangan salahkan aku kalu kije yang ko suh wat tu aku x siapkan...
 <<<<<<<<<<< seeeeeeeee laki aku pun gelak bahak2 dengan kenyataan aku... dear my chunnie.. thanks sebab memahami ha sgt3..!! orn g camni mmg xyah tolong kan..???? kan??? kan???? lain kali nak wat pape agak2 la... kalu ase byk sgt mase leh dihabiskan begitu saje.. ape kate wat je kije tu sendiri.. jgn susahkan aku... sekian... =)

No comments:

Post a Comment