Friday, December 16, 2011

mimpi di siang hari

salam!! semlm sy demam.. mmg tahap xtau nk ckp la.. biase.. kalu keadaan hujan panas hujan panas je.. aku yg akan merana!! hehhe even aku demam semalam.. tapi... ade 1 bende best.. puan Zuria bg aku extra mark.. katenye aku wat jawaban BETUL!! haha.. aku ngan auni dpt.. die ckp "ok soleha ngan kawan dia dpt extra mark" weeeeeeeeeeeeeee  padahal aku hentam je buat bende tu.. mesti dpt extra 1 point je.. tapi... untuk MATH... 1 point tu ibarat dpt markah penuh dah.. haha.. math ngan aku mmg xlink la~~ lalala...

actly bukan tu yg aku nk cite.. harini.. abis kelas kol 11 pg.. aku p la lab.. siapkan field work siesmic tu.. balik bilik around 1.. then rehat2.. kol 2 mcm ni aku tido... tido punyer tido... aku mimpi.. kene patuk ngan ular.. orng kate... kalu mimpi kene patok ular.. maknenyer jodoh dah dekat... tp yg menjadi masalah nye... yg kene patuk ular tu bukan aku... tapi.. ABAH aku.. so cemane 2?? keke... lepas dah mimpi tu.. aku terjage.. tgk jam.. kol 3.51 ptg.. p toilet.. masuk bilik.. dlm hati niat... "nk call abah la".. xsampai seminit pastu... tepon aku bunyi... "abah" ya Allah... berdebar dada aku.. knp ni.. knp??? takut jugak aku berpikir time tu.. angkat jelah kan.. "salam,.... adik batu pahat hujan tak?"""" furghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... lega.. semua selamat la kan kat kuantan maknenye.. abah pun ok.. xde pape... sihat2 je.. Alhamdulillah...

mungkin link kerinduan anak ngan ayah tu kuat disitu.. heheh.. sampai mimpi2... tujelah cite kite hari ni... hahahha... bukan ape.. roomies aku tido kesemuanya.. so aku mcm xtau nk luahkan kat sape sal mimpi aku ni... hehe... k lah.. nk mkan la.. lapaq!! nasi dah beli.. tinggal ngap je... chalga!!

No comments:

Post a Comment