Friday, December 16, 2011

penting,kurang penting, tak penting

i miss him... really.. sgt2.. hehe.. korang mesti tau sape kan.. yup n yup.. YOOCHUN.. ah rindu mamat ni.. since masuk belajar.. jarang giler dah update pasal die.. kalu orng tanyer aku skg.. yuchun ade kat mane hari ni.. AKU TAK TAU.. iyer.. dulu aku tau jadual yuchun.. tau die ade kat mane.. kire dah mcm setiausaha pencatat jadual die la... skg.. aku xtau.. wah.. rindu beliau.. tapi lec aku ckp..  pilihlah antara bende penting.. kurang penting.. dan tak penting... yuchun aku nk masukkan dlm ketegori mane?? mesti ramai akan ckp.. "masuk je dlm tak penting" arghhhhhhhhhh... aku cube nk masukkan yoochun dlm kategori tu.. tapi bile aku bace balik news about him yg happen like mase 2009.. yg die bergurau dengan kakak cordi die, yoochun try to snape gambr coordi tu then coordi tu xnak.. then.. yuchun mcm main kejar2 ngan kakak tu.. tu cite tahun 2009 kan.. kan.. but hati aku sakit woooitt!! sgt sakit~~~ yahhh sy sgt kesian kan.. kan.. kan..  but i love him eveyday plus one day!! hehee.. poyos!!


xdapat jd wife.. jadi adik angkat boleh????tehe >.<
selalu ckp kat diri sendiri.. i will meet him in person one day.. nk ckp kat die.. "do u know how much u got my attention?? do u know how much delusional i am cz of u??" n most imprtant.. nk ckp kat die "bile nk bagi tumpang.. yr ferrari california is damn!!! giler gorgeous la kan!!!!! " hehehe.. delusional me is always delusional..

this is what we call "cool"

#enough merepek... hehehhee

No comments:

Post a Comment