Saturday, January 1, 2011

aku dan kbs drama award

I am extremely thankful… Despite many things that happened, and I'm am very thankful to KBS for giving me this chance to act… Thanks to all the staff members, thanks to my manager. Thanks to the members who have always been there with me through the most difficult times. Thanks to my family. Thanks to my dad, although he must be in pain due to his sickness, I know he is crying watching this. And thank you so much to all of our fans." ~micky park yoochun


TAAADAAAA.. mlm semalam kbs drama award... n oppaku menang... ngeh3... bangge sampai kembang2 idung eden... *lantaklah kan*.... bangge giler aku sebagai wife beliau kan... beliau menang... pendatang baru lelaki terbaik..~beliau menang 3 anugerah.. but ini yang paling bermakne bagi aku~. wah suke... untuk drma skks... aku nengok rancangan tu live kat kbs world 391....

disebalik kbs drama award....
malam itu aku rase aku lah orng yag paling bertuah... sebab ape... parents aku benarkan aku tgk secare live even kat tv... kerane parents aku adelah tipikal malay la... betulllllllll..... hanyer cerita melayu je tngokknye.... dah la award ni ol 9 ~ 12 malam... ingat senang ke ak dpt peluang....ngeh3.... kire jam tu kan byk cerita melayu main... dah ler prima de tayang ong bak... selamat abah aku tidak menyedarinya... ~abh dibesarkan dan bersekolah kat thailand okeh *paham2 sendiri*~

kenangan~ewah2... ade kenangan pulak....
1) menjerit bile tgk yoochun~setiap kali~
2)menjerit depan abah dan mendpat jelingan tajam lalu abah berkate "knp??? awak jangan sampai abah tau awak buat pelik2"~ape maksud ini??? ngeh3 >?<... *budak baik ni*
3)ckp kat mak... "mak,tu la menantu mak",tangan tunjuk yoochun oppa kat tv.. mak kate... "eleh berangan sgt".. >//<
4)menjerit2 ngan mas dalam telifon after jyj perform... ~actly mas kol mase mule2 jyj nak perform,then aku jerit kat die kate KOLL KEMUDIAN......
5)beria2 bernyanyi bersame2 jyj... grrr... junsu super duper cute... jae.. pucat sikit... 'yoochun..awesome seperti biasa... =))
6)lupe mase yoochun oppa menang... aku siap tepuk tangan beria2 konon2 tepuk tangan aku itu leh sampai ke telinga oppago...
7)aku sgt puas hati dpt tgk live ngan parents aku lagi.... n dpt tgk jyj live even dlm tv jepon
8) mase tgk aku rase happy gila.... tapi after tgk video yang aku donlod... aku jadi sebak... sebak sebab... mane HOMIN...??knp JYJ nampak sedih... mata jae merah... dengar cite dieorng nangis after show...T___T... knp nasib dieorng camni... dieorng tu sgt kuat... sanggup harungi macam2 semate2 nak hiburkan cassie.. kalu ikutkan dieorng dah kaye raya... erm super duper kaye raye.. leh hidup senang lenang sampai anak cucu... blh quit nyanyi..but aku tau nyanyi tu passion dieong.... bende yang dieorng letak no 1... kalu kite.. ape yang kite suke org x bagi buat... mau nangis goleng2... *emo terlebih*
9)sakit tekak after award abis.. *dok jerit jer* lol XDD



#hope that 2011 give my love better luck... *eeyuk~gatal but lantaklah kan*



2 comments:

  1. awwwww their performance is AWESOME!!!! <3

    sooo happy that he gets that award!!!

    ReplyDelete
  2. yup..but i heard that jae crying before performance.. n they 3 crying together after d show.... T___T

    ReplyDelete