Thursday, August 26, 2010

kalaulah...haha

hehehe... petang ramadhan yang ke 16..
balik kelas penat giler seh......
untuk hilangkan penat tengok la video dbsk... ballon tajuk die... comel yang amat sagt2.<3<3. pastu tengok lak rukkokoh dari suju(super junior)... tergelak2 sensorang hilang sikit stress.. hahaha.. tetibe akal aku terfikir... erm kalu orang korea nih wat cam2 ne pun tetap nampak cute...~kawai~ wat la muke hudoh mane pun tetap adore.. ni video nyer aku share sikit... sila tonton okeh... pasti anda akan tersenyum2... sebenarnyer bukan itu yang aku nak cite... cume, cube bayangkan kumpulan spider ke... exist ke.. xpdc ke yang wat video kelip gini gayer...aku comferm la tv rumah korang akan dicampak2 ke tanah.... paling baik pun korang akan bakar2 tv orang jadi plastik terbakar....hahahha.....anyway...enjoy watching.... every body love korean boys....haha nak wat cemane kalu orang kite kurang putih dan tak sepet n kurang tinggi jugak..hehehe... but aku tetap la akan pilih orng Malaysia... tapi kalu dapat Korean boy lagi la blessing...Malay + korea = camne ea jadi anak2 aku... hohoho..... eh aku de heaphone baru.... lupe nak cite...comel... iloke.... yang penting murah amat..... hehehe....pasni puaslah puan Fatimah memekik2 name gue untuk keluar dr bilek...hahahaha..

No comments:

Post a Comment