Friday, July 9, 2010

kekayaan kebahagian....

biler aku browse internet... slalula nampk artis yang kayer rayer tahap gaban tu kan.. umur lebih kurang aku..study xtinggi mane..pendapatan melimpah ruah.. muke cantik,body tiptop..duit banyak...sape yang xnak hidup dalam fab line mcm ni kan...??? kadang2 terbit gak kat hati...aku ni dah 21..study tah kemane lagi..lepas ni ase nk sambg lagi..so bile aku nak kije..n kumpul duit yang byak...huhu....pening gak ni.. dah la angan2 mase deoan tu byk sangat...ngeh3....

untuk menyedapkan hati sendiri...aku pun pikir la.adekah artis2/anak2 orng kayer ni bahagia hidupnya??...bolehkah ditafsirkan bahagia..if 24 jam ade orng follow??...sampai tempt mandi pun de ornng amik gambr..bwk keter pun ade orng nak shoot lagi.. mcm rimas je..bwk keter sikit punyer besar..tapi nak kene tinted hitam xleh tembus..jadah pe gitu?? lemas...hehe...bilik air uamh aku xde sape pun nak amik gambo..haha..orng kayer nak kuar kena mandi lu..kang org nampak muke selebeb mereke..

aku rileks je..kuar je..mandi ke tak orng tak tau..wah maknenyer hidup aku bahagia byk la dr orng2 kayer tu..hahaha...so dapat la wat conclusion kat sini bahawa jadi oarng biase sudahlah....kaye tapi terkonkong watpe... kaye cume di dunia.. akhirat lum tentu..hehe...bye2....

No comments:

Post a Comment