Wednesday, July 21, 2010

pagi yang gelap....

aduh.....harini bangun lewat lah pulak..... haish... kelam kelibut aku... siap punyer siap tgk jam dah 7.30... minyak keter x isi lagi..nak hantar angoh p kije lagi... dah la kol 8 ade kuiz...dalam kepale hotak ni asik dok tengat yang yan kene jerkah 1 day tu cz datang lewat,,mr nad tu bukan leh kire angin die....huhu...

rushing punyer rushing tgk kat depan de keter blok....panas hati eh...dah la dah lewat.. aku tgk keter ni mcm xde hati je nak gerak,,,aku xperasan yang ade pakcik tue lam tu... aku pun PPPIIIIIINNNNN.... pastu baru keter tu gerak,,,lalu je sebelah aku..pak cik tu sound....'sombongnyer'.... menyirap je aku dengar,,,tapi aku wat bodoh je la...malas la nak dikatekan kuang ajar,,,,disini aku nak tegaskan.... ape hak pakcik 2 nak kate aku sombong...yang die lambat ngat pulas stereng kete tu knp... dengan aku yang dah lewat ni lagi..nasib aku xkenal pak cik tu...so xde nyer aku nak bercakap ngan orng yang tau die je betul tu...kalu aku kene jerkah ngan lec aku die nak tolong ke.....??? bukan la aku nak kurang ajar,,,,tapi kalu die kat tempat aku.... mcm mane die rase...lantak lah....dan kalu aku tau de pak cik lam tu xdenyer aku nak pegi pin...haish...

tapi akhirnya aku pasti sape2 yang bace ni mesti akan ckp...yang ko bangun lambat tu kenape...tapi aku nak tegaskan disini... aku ni manusia biase....xkan lah xpenah tersasar kalu tido....korng boleh jamin ke korang tak kan tersasar kalu bab tido2 ni...pikir lah same2 ea....tamat

No comments:

Post a Comment