Saturday, July 31, 2010

DBSK n me (crusH)

haish......xtau dari mane nak mule.... erm mule2 mcm ni...aku google u tube then jumpa la satu geng ni....DBSK namenyer...ensem lah semuanyer....tergugat....gggrrr.aku tau dieorng ni group kpop tapi xniat pun nak dgr lagu dieorng..mule2 aku just tgk gambr je.. pastu start tegok gameshow yang dieorng join..tgk game show pun leh wat aku tergelak bagai nak giler sensorang.....best la pulak.... tgk lagi...dan lagi dan lagi... godak punyer godak...dieorng ni pelakon jugak upenyer....best gak cite2 yang dieorng blakon...walaupun cite yang simple2..xla heavy ngt watak masing2 pun....ringan2 je....ehek... >.<.... pastu cite la kat mas...gitu gini..mas cakap ekin de lagu dieorng yang banyak..wah seronok....!!!!!! skg lagu2 2 dah dok putar dalam ini lattop juga 24 jam sehari 7 hari seminggu...haha...selok... pastukan yang aku nk cite kat sini kan...erm...aku nak nangis la kalu dengar suare jonggie yang serak2 basah tu =.=.. kalu lagu gembira pun aku nak nangis...ni lak lagu sayu2...(even aku xpaham jadah pun dieorng nyanyi pe) but can feel lah... hehehe.....bile dengar suare xiah pun same.... wa..ape dah jadi kepadaku????? but aku sayang yunho leh....cz die lead n ensem.. aku suke lead cz ade sifat pemimpin... n cite2 yunho nak jadi ayah yang baik...mcm aku... nak jadi ibu yang baik..INSYAALLAH...~wink2~ <3 <3 <3... park junsu....mule2 tengok x ensem... lame2...wah..dasar muke anak orng kaya korea nih..hahaha... muke tak tau susah punyer....^^.... besar pun kat amereka...sek2 amereka nih..haha....paling pandai berlakon lam DBSK....changmin....erm xleh nak ckp lelebih...cuma 1...ini jerry versi korea....x gitu mas..ahaks....(o.o)v..... erm... sape nak jawab... cemane ea kalu dah hari2 ngadap DBSK...desktop DBSK,slide show DBSK..bc lyric DBSK..tgk video DBSK..dengar lagu DBSK... biler sume ni nak berakhir kpd saya??? eh lupe profil pic kat fb adalah gambar ^oppa^ @ yunho.....hahah....parok dah ase ni..biar mase yang menentukan bile nak abis fever ini..saranghayeo DBSK!!

No comments:

Post a Comment