Saturday, July 10, 2010

nak tgk ke x???

hehee... biase la..kalu tulis kat sini mesti de sebab yang naj diluahkan...

erm ni sal fb.. i think kan..fb ni membuatkan kite byk tau tentang manusia yang lain yang sebenarnyer kalu tak tau pun mb lagi better... dengan fb ni kit dapat menilai seseorng tu dengan gambr yang diposkan... but i'm not stalker.. but if dah terpanpang kat home tu rengan gak la tangan ni nak nengok..dan hasilnyer...bram3...mcm2 haha....
dulu aku punyer la menyampah bende2 kat home ni sampai tanyer member aku,,,'eh cemane ea kalu nak delete sume bende kat home tu???'...kawan aku gelak je..yela mase tu aku baru wat akaun..xpandai(setahun lebih yang lepas)....hehe...

bile dah tengok..mule lah sakit hati sndiri...tengat2...padahal sume tu bukan penting pun... xde kene mengene nagn hidup aku pun...hidup masing2... tapi honest ckp..aku kalu dah tgk gambr yang pelik2.hilang respect lah kat tuan empunyer tu...huhu... ni luar tajuk sikit... aku xsuke la orng hipokrasi kat fb...luar baik...budiman...berbudi pekerti tinggi..eceh... tapi dlm fb..maki jadi aset no 1... xsedap la pencinte kedamaian mcm aku ni nak bc...hehe...eh lupe nak inform(lari tajuk lagi)...skg aku ngah tergila2 sama itu tvqx@dbsk...siap blaja korean leg lagi kat utube,,,geli+gile kan...hehe...its my life babe.. suke aty gue la kan..^^

No comments:

Post a Comment