Saturday, September 4, 2010

ggrrr

sangat sakit jiwa!!!!!!!!!!!!!!!! bila ape yang kite suke xdapat kite nak miliki... argghhhh.... bila sesuatu telah mempengaruhi kite... tgk gamabr pun leh wat kite debar2.. ase nak terbang ke sane skg jugak!!!!... kalu la aku duit banyak timbun2... akan ku pergi cari die sampai jumpe... jumpe skali pun je pun xpe.jumpe seminit pun aku dah suke sangat....tamabh sakit hati bile tau ade orng lain lagi tau pasal diri die dari aku... frust gileer...aku ase aku nak tau lebih sal die... tapi aku takut.. takut ape yang bakal aku tau menyakitkan hati aku lagik... haish... yelah orang2 yang disekeling die tu mantap2..haish... tapi dnia kan kite tak tau.. xde org yang leh jangke ape kan jadi besok..(ayat ni je aku ase mampu menenangkan aku).... haish.. cool2... sila jangan pedulikan kesakitan yang dialami...teruskan hidup dan hope nasib yang baik menyebelahi aku... knp lah kamu telah mempengaruhi hidup aku banyak2?? sikit2 sudah la.... haish.... =(

No comments:

Post a Comment