Sunday, September 5, 2010

suke suki

salam... nak dekat rayer dah.. hoho.. tapi masih mencari cari mood rayer.. rayer aku yang paling pokai.. xde baju baru... kasut baru..tudung baru.. ape2 yang termasuk istilah baru aku xde untuk tahun ni..hehe... knp...?? erm.... 2 cut de story... xde fulus ler.. pe lagik..hehe... tapi ade la baju yang aku baru sekali pakai tu untuk wat rayer... kire okeh la kan.. br sekali pakai.. x baik membazir... hehe..(cakap orng xde duit memng gini...)...

okeh..harini nak cite sal status kat fb.. erm kadang2 aku naik muak dengan orng yang break cinta pastu pos kat fb..

sampai hatimu wat ku begini...

terima kasih atas segalanya...

alahai... nak mintak simpati sape sebenarnyer ni.. kalu aku lah kan.. ni aku la.. aku malu nak bg tau satu dunia yang aku ni break... xperlu lah nak inform bagai.. tapi mungkin lah sebab nak dapat pengganti kot.. kalu inform kat fb mesti ramai kawan2 bace.. yang mane penah ade hati mase ni la nak masuk line.. okeh2.. dah sedih2 tu..tup2 esok baik pulak... haish.. apebende lah.. orng kate dah ludah jilat balik... tak semestinyer sume aktiviti kite kene update kat fb... bukan pekare wajib pun...hoho... malu lah.. nak2 kalu popuan... huhu...kalu sekali sekale xpe lah.. ni kalu bergaduh seminggu.. hari2 lah dok tulis ayat2 yang diceduk dari yahudi mane tah.. kalu wat sajak tu dapat 5,6 muke surat...hehe...

yang satu lagi aku kurang kenan.. yang inform..

esok saye nak kuar ngan tot...

nanti nak p makan ngan tot...

orng tau dah eh u ade bf/gf...xyah nak kecoh2 k... sume orng tau ape aktiviti yang dilakukan orng orng bercouple.. lain lah kalu tulis camni...

esok aku nak dating kat angkasa lepas...

hah.. baru lah teruje aku nak tgk.. siap mintak uploadkan gambar lg.. bukan senang leh g tu..haha.. takpun..

bf aku bagi aku pintu ajaib doraemon... syang pakwe aku sanagt2.. muack!!!...

terima kasih kepada my bucuk @c ronaldo(@ depan tu untuk menunjukkan tag) kerana semalam singgah malaysia menaiki jet peribadi...

hah... kan rare tu..kalu bende2 biase... xyah lah... muak gue nak membacenyer...

bukan aku xsuke tgk kawan2 hepi tapi agaklah... aku pun kadang2 meroyan gak tulis tulisan korea bagai... pagi ni aku wat status
정윤호 오빠
...... 사랑해요 ♥♥♥ !!!!!

박유천 erm??? haha...^^

xde orng comment pun.. yelah orng xpaham kan hahha....
maksudnya adlah... yunho oppa... saranghae... yoochun erm?? haha^^


sebenarnyer memng lah depends kat sape2 pun nak tulis ape2 yang dieorng ase suke,, tp nikan blog aku... ikut suke aku lah nak luahkan pepon.. hoho...kalu ade sesape x puas hati..bangunkan blog sendiri..n balas lek ape yang aku tulis.. kalu xde blog.. kesian kamu lah...^^... hahaha... asal aku mcm jahat lak pagi ni... selalunyer kan aku baik2 saje... hehe...

# nak p baiki kerete ni... nasib bukan duit aku.. kalu tak mau aku jalan kaki p kelas.. cz duit isi minyak pun licin...haha

No comments:

Post a Comment