Thursday, September 9, 2010

raya raya raya

salam... menulis blog sambil tunggu nak iron baju raya... baju raya....hurm.... baju yang dah pakai sekali.... hoho.... mcm yang aku tulis sebelum ni...duit kurang nak shoping... eh but... my luly akak ipar give me some RM.... awesome... n i just collect duit jualan kueh dr my mum... keching2!!!!... acty... xbunyi pun..cz duit kertas... haha...pagi tadi dapat duit raaya dari akak aku yaang konon2 cute tu... hahaha... wat d dam good day??? blessing2...^^

dah duit pe lagik... shopping time... p la beli bj selai 2.. nak wat sedap sambut raye.. balik shoping Pn Fatimah... Haish baju ape yang dibeli tu??? kan suh beli baju raya@tat mean baju kurung ect... hoho... aku wat2 xdengar je... memng xde niat nak beli baju kkurung n ect la pn... hoho...

tahun ni satu family kumpul.. after beberape tahun asyik x cukup korum je... alhamdullillah... agak2 brape lah duit raye yang bakal aku dapat???? mau ribu2 aku agak.. ribu rupiah okeh... ribu malaysia nak kene tunggu kije sendiri n kumpul sendiri n bagi kat diri sendiri... last day pose penat seh... xtau penat tahap pe.. wisha minum air sirap siap de air batu depan aku... aku sound.." kakak,jangan miinum depan acu boleh x???' oh gosh...wat happend 2 me.. haha... then my sis datang pun ckp hal yang same... "a,ah kak, makcik pun tergode.." maknenyer kiteorng memng penat lah kan...

hoho... eh tau tak aku de post kad rayer elektronik kat fb...but de gak orng x reply.. mungkin rase diri sendiri bagus,kacak,cantik.... dan x standart nak reply kad aku... but... main thing is,.. ade aku kesah??? x reply sudah... ko pun x penting2 amat.... hoho.. aku post tande ingatan kat member2... huhu... kepada siapa yang reply thaks a ton... yang x reply... erm lantok mu ah... bak kate satu video yang aku tengok... muke cute ke.. hodoh ke... bontot same hitam gak...grrr... zzz... haha...

happy eid mubarak.... semoga semua dirahmati... have aa blessing day... aku tau aku banyak silap.... marilah kite bermaaf2 an... aku dah maafkan dose korang2 pade aku... heeeeee...chow...^^

No comments:

Post a Comment