Thursday, April 14, 2011

"akak2"

pondan... urm... ini definisi yang aku dpt dr wiki...juga dikenali sebagai Mak NyahBapukDarai,Sama Species) merupakan istilah yang merujuk bagi golongan lelaki transeksual, yakni orang-orang yang mempunyai biologi lelaki tetapi mendakwa mempunyai naluri wanita. Golongan ini sering menggunakan istilah "terperangkap dalam tubuh yang salah" atau "wanita dilahirkan transeksual". urm... asal aku tetibe cite pasal pondan ni... dan xde entry lain ke... ce cite.. ce cite... urm... jom2.. aku cite.....


actly kan.... bende ni dah 2,3 hari berlengar2 dlm kepale ni... seperti yang korang tau... abah kan masuk spital baru2 ni.~kejadian sebelum abah masuk ward.. ngah tunggu2~.. cz of abah suke merayap2 dan xleh dok diam,, so.. aku ni sebagai seorng anak yang baik telah diarahkan oleh abg long kesayangan aku tu... ganti tempat abah... eeehh.. jagn salah pahaam... aku dok je kat tempat abah tu sementare nk tunggu "misi" panggil nak bwk ke ke ward... dok tunggu2 ni.. aku perasaan.. "akak" kat sebelah ni lain macam je keadaan die... hidung die kembang semacam... bukan kembang lubang hidung... kembang mcm hidung die nak meletop... hidung "akak" ni super mancung la... tapi bahagian atas tu mcm kembang.. mcm mane nk terangkan ea... urm... mcm.. tau x ayam belande???? ade balung kan...??? balung ayam belande kan mcm besar kan??? ok amik balung ayam belande tu letak atas hidung korang... hah!!!! BINGO... sebijik macam tu la rupe die...  


ok sambung cite... mule2 mati2 aku ingat "akak" ni akak2 la... tp lame2 tgk... upenyer "akak" ni adik2... siap ade bf kot.... ~ade guy duk sebelah die n ikut je kemane die pergi~ adik die kot.. *fikiran ku baik*...  mau aku xpikir yang die ni kakak2... terus terang tulis... boobs die besar derr.. huge kot.. hehe.. aku bukan gatal sgt nk tgk boobs orng... but... baju die ketat tu... so kalu xnak tgk pun tertengok gak... hahaha.... aku pun ade pity sikit la.. kate dlm hati "maybe "akak" ni sakit hidung kot... mesti cocok kuat ni" *cocok ubat kat hidung suh jadi cantik.. jangan fikir bukan2~~~ sejak tgk raja lawak.. ayat selalu kene bagi pengertian yang jelas.... kalu x kang double meaning lak... hahahhahahahhahhaha


ok2.. sambung story..
aku ingatkan.. sampai situ jela aku jumpe "akak" tu... perghhh... nak menambah perase.. "akak" tu satu ward ngan abah... haiyakkkkk.... ward abah tu ward lelaki semuanya.... biase la... hospital kan.. mane leh campo2... ok... masuk cite part serius sikit... ~serius ke...??? hahaha


cube korang bayangkan... teng3... betape aibnye menjadi seorng "akak"... buat badan penat2... cocok sane sini.. bedah2 lagi.. plastic surgery... suare kepit... jalan gedek2... last2 once masuk spital... dok ward lelaki!!!.. doc ngan nurse muke senyum masam je...orng sekeliling apetah lagi...  disebabkan aku ni dok lepak kat abah agak lame la jugak kan setiap hari... aku selalu la ushar2 keadaan ward tu.. hahhaa... aku selalu lalu depan "akak" tu... aku xtau die sakit ape.. entah la.. tp yang pasti die sakit la.. kalu x sakit.. jadahnyer die nk masuk hospital kan... xde keluarga yang datang teman.. wah sedih TT.TT... mamat tu ade la datang sekali dua... abah keluar wad awal dr 'akak" tu.. now.. aku xtau la die still kat situ ke x...


koraang geli x ngan "akak2"... jujur aku kate.. aku ade gak kawan ngan "akak2" ni... dieorng ni sgt manje tau... kalah aku ni... aku suare kalu bercakap.. 4 batu leh dengr..~ ok aku tipu~... kalu aku ketawe umah sebelah leh dengar kot.dieorng ni mcm sennag nk dijadikan kawan...n. aku x geli... aku.. KESIAN... yelah... kesian... aku selalu fikir... knp la dieorng leh jadi sampai macam tu sekali.... apelah yang wat dieorng nekad nak ubah ciptaan yang BERKUASA... cocok sane sini... sakit tu... bedah2 lagi... byk nk pakai duit... nk kate xcukup ajaran agama.. mane ade parents yang x ajar anak agama kan..betul ke kalu naluri tu nak jadi popuan mmg xleh ubah da??? entah.... hati orng mane kite leh bace... selalunye akak2 ni mesti mamat2 jambu an... apelah ruginye..... mamat jambu sekarang market tu... kalu dah berubah jadi "akak" aku namoooo.... kalu mamat jambu... aku suke... erk.... =.="


entah la... aku nak tulis lelebih pun aku bukan pandai sgt bab2 mcm ni... tapi aku sumpah kesian... aku selalu pikir.. kat dunia dah aib *berbalik cite yang aku cite diatas*... cube bayangkan kat akhirat.. nauzubillah... jadilah lelaki sejati... setiap ciptaan itu ade sebab... bersyukurlah dilahirkan lelaki... lelaki senang nak dpat pahala... lelaki ramai yang masuk syurga.. lelaki dicipta untuk menjadi pemimpin... lelaki dijadikan untuk melindungi wanita.. berubahlah selagi boleh... manusia mane yang x melakukan kesilapan... kan???? Ya ALLAH.. jauhkan la keturunan kami dari perkara2 seperti ini... amin... 




# semua orng layak berbahagia.... =)



No comments:

Post a Comment