Monday, April 11, 2011

utopia high reunion

salam3.... hei3.. hahaa... mood ade baik sikit la... abah dah keluar hospital... that y aku da 2,3 hari x update blog ni... busy... bukan cite abah masuk hospital yag aku nk cite.. ^aku x suke kenang perkare x best^...  tapi sal ~utopia high reunion~ yang aku beli kat 7.11... berharge rm 7.50 ... *xla mahal sgt*... ape yang best sgt sal komik yang dilukis dan ditulis oleh SLAIUM ni... ???

actly komik ni dah 3 tahun xkeluar... *jgn marah aku kalu info aku salah*... dulu mase time aku skola2... kwan2 aku rajin sgt belinyer... dan aku hanyer mampu pinjam je... dah la yang beli tu dak2 kelas sebelah... boleh je aku wat muke ketat pergi pinjam.. biase la kalu diri selalu mengamalkan budaya ~selambe badak~ mmg mcm ni..komik ni sgt style la... cite sal budak2 lelaki kat skola yang berperangai pelik.. sampai tertubuhnyer "freak club" untuk menghargai orng2 yang pelik itu... ROFL. urm bagi sesiape yang xpenah bace komik utopia high... meh aku cite sikit sal watak2 dlm cite ni.... =).. *aku suke spread bende yang aku suke tanpe paksaan sesiape*...

Antibiotic.. watak ni aku paling suke!!! hoho... muke die ala2 mayat hidup.. byk pek glukosa p skola... cube byg kan mmber kite bwk pek glukosa p skola.. dok sebelah korang... badan mmber kompem bau ubat.. arghh.. camne nk pokus study ni.. <<< ecececeh.. mcm selame ni aku pokus pun.. hahaa

donut.... hoho... name pun comel mcm tuan die... bulat2... hahaha..  die ni pengawas... sgt la "dedikasi" nyer..selalu nk memastikan makanan kat kanteen sekola tidak beracun ngan memkn sume makanan kat situ secare free.  sape yang agak2 anak emas cikgu jangan berangan la nak joint die punyer club pengawas.. kire macm terbalik la dr situasi biase.. selalu nyer dak2 sopan je yang jadi pengawas... sopan ke?.. haaaaaaaa... ini yang kite xtau.. hoho...

dodol.... dodol ade adik... yang selalu ikut die p skola... tido lam beg die... comelll!!! adik dodol suke hentak dodol ngan orng2 sekeliling die pakai batu bata!!! hambik ko... mau pengsan dpt adik camni... name adik dodol adelah cendol... waaaa lapar la pulak asenyer

bad boy... ade hand puppet... mr. devil... mr.devil ni penguin!! kirenye macam side jahat dlm diri bad boy dikeluarkan oleh mr.devil.. n mr. devil ni mcm gatal2 je kalu jumpe mis sexy... hahahhaa

n ade lagi karekter2 lain... cikgu cikgi trdiri dr mr. hitler yang botak... pengetua yang pakai topeng muke pelindung gas ade mr warehouse dan ade cikgu otak... the power boy ade gak menyelit2 dalam cite ni... hoho...  aweks dlm cite ni ade gak.. britney n sophia.... ~asal name girl2 dlm ni best2 n name lelaki2 nyer "unik"??? hahaha

komik ni mmg lawak la bagi aku... kalu aku bace mmg leh kehkehkehkehkeh sensorang... kirenyer hilang tension la... sesiape yang ase mcm xbest je.. mood xbagus je.. leh la dptkan komik ni kat mane2 yang dekat ngan umah... mase aku tgk buku ni aku terus grab tanpe pikir panjang.. hoho.. rindu kot nak bace utopia high.. niat hati nak beli buku lame2 yang asyik pinjam orng je tu.. but bukak gempak starz punyer laman web.. tersgt la frust bile dpt tau "utopia high" ngan "utopia high freak club" dah out of stock.. kalu nak pun mesti kene cari kaw2... nasib "utopia high hunting high n low" ade lagi.. leh la cr kat memane.. hoho...

asenyer x rugi kot rm7.50 korang tu... sape nak cari komik ni... ni la muke depan die.. =)



#selamat menikmati komik yang beest giler ni.... hoho

6 comments:

  1. Hai awak! salam mesra~ sy juga salah seorang peminat yg x pernah bosan dan jemu baca hasil karya slaium ni.antara siri yg sy paling minat dari skolah sampai skrg ialah UTOPIA HIGH SCHOOL ni..lawak dia mmg gila2..hihihi..saya follom awk k.. =)

    ReplyDelete
  2. hi iqa... give me 5!! shabu2 bace x??? hoho... actly sy lebih kepada manga... but slaium ni mmg xtinggal... hehe...tp xde la sampai jadi otaku.. bc online je... heeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. c bdk baik.. ble baca on9 ke komik nie? spa tau cra nk cri buku siri2 utopia nie? aku pna bca freak club je.. nk bli on9 xde da stock.. help me pls..

      Delete
  3. eh lupe.... maceh follow.. heeeee

    ReplyDelete
  4. c bdk baik.. ble baca on9 ke komik nie? spa tau cra nk cri buku siri2 utopia nie? aku pna bca freak club je.. nk bli on9 xde da stock.. help me pls..

    ReplyDelete
  5. Nak jual tak kalau nak jual saya nak beli wassap 0123362785

    ReplyDelete