Sunday, April 24, 2011

teh!

harini mood malas... semlm p kuala terengganu... cz my adik2 x upload lagi gambr gathering kiterong.. so en3 untuk gathering tu akan dicite kemudian.. hari ni nak cite ape ea... hah... !! dah tau da... di satu petang yang damai... burung2 berkicauan... abah aku kate.. "adik, p beli roti butter scoctch"... aku ni malas2 rajin p la belikan time nak antar kakak aku kat stesen bus.. kat 7.11 je pon...

urm..urm good *ni gambr curi*

sampai kat umah.. abah kate.. "wat teh o ais" .. aku diam lalu berfikir... teh O ice ni teh yang pakai susu ke gula.... BAM!! hahaha...  untuk pengetahuan korang2 ~~~ ade orng masuk ke blog aku ni?? ~~~ aku mmg super confius kalu bab2 air yang pakai gula ngan susu ni... selalu salah kot kalu order air... sebagai pencinta tea... aku kalu minum kat kedai... mesti akan order... teh yang pakai gula satu!!! hahahaaha... sebab aku kalu aku oder air teh je.. urm... dpt teh susu la jawabnyer... dan aku ni x minum teh susu.. geli la.. melekat kat tekok rase die... eeeeuuuu....

entah bile tah aku dapat berpikir ngan betul kalu ong tanyer bab2 air ade O ngan xde O ni... suke sgt konfius... aku mmg mcm ni... blurr manjang,, hahahha....



ni name die teh!!!

ni teh O


hahhaa... aku pun xtau ape funcion aku nyr en3 kali ni.. muaakakaa... layan kan jela....

#harap dengan gambr ni sesiape yang ade maslah mcm aku.. leh settle kan masalh beliau...>.<

No comments:

Post a Comment