Friday, April 1, 2011

dear!!

hari ni concert JYJ kat BANGKOK!!!... semoga semuanya success kepada hubby2ku sekalian... moga dpat wat concert yang gempak gilaa laa. . sory dear ha xdpt datang menyokong... kalu ha gaji besar.. xyah ckp la.. tinggal bwk abah pergi je... mmg xde masalah kan.. abah mesti call mak cu.. then aku leh ajak fitri teman aku die nak ikut ke.. haha if abah xnak masuk konsert tu... itu kalu aku ade duit... sekarang ni aku habuk je bnyk.. duit sikit... bukan rezki aku nk jumpe my one n only dear tu.. but orng ckp kalu ade rezki x kemane.. hehe.. berangan je.. *lambantnyer nk jadi orng kaye*...  xtau la nk tulis ape... jamu mate je la nak??? jom2.. ni dear aku...aku syg die sgt2.. die syg aku ckp.. =P... aku tau korang mesti ade yaang sangkut ngan die.. biase la tu.. my dear kan.. susah nak resist.. sgt wow.. hehe.. dear.. mak still panggil u.. "budak itu" hahhaha... =))))







hahahhahaa... super huge rite.. erm takut nk upload byk2... sebab ni amik kat ilaluvchun.lj... sy bukan pemilik.. just sgt2 suke gambr die yang sumenye besar gedabang... hehehee... credit for her.. =)) btw... this is my dear... yang 2 orng lagi tu syg gak.. tp yang ni terlebih syang... hahhaa.... nikmati... jangan kiss lappy anda pliz... sy jeles..!! =)

4 comments:

  1. ingat kn ape laa..huk eleh..ohohoh

    ReplyDelete
  2. oni!!! gempaknye pic tuh.. rse cam chun ade depan je.. hihihi.. rse dekat gler ngan chun... ^^

    ReplyDelete
  3. kinah3... hehehe..1st tiome tgk kinah melepak di blog oni... hehhee.... chun mmg dekat dihati oni.. ngeeeeeeee

    ReplyDelete