Tuesday, April 12, 2011

mole ku penyelamat!!

yaaaaahhhh...  *excited mood*

mase kecik2 dulu... mcm mane korang nk ingat tangan korang tu tangan kanan ke tangan kiri??? kalu aku... urm.. kat jari telunjuk nk ke arah tapak tangan kanan aku ade mole.. jadi bile cikgu suh "angkat tangan kanan".. automatik aku akan tgk mole tu... dan angkat tangan kanan ngan muke penuh bangge!!!mesti aku angkat tangan yang betul punyer.... asal aku tetibe cite sal tahi lalat kat jari tu???? sebab.......... pada jam 7.20 ptg... aku SITI NORSOLEHA BT SHAIKH MAHD IDRIS... berusia 22 TAHUN 17 HARI telah melihat kembali MOLE itu semase nak menentukan tangan kanan atau kiri... YA ROBBI... apekah telah terjadi kepadaku??? sudah lame aku x menjengah mole itu atau menghargai function nyer kepade aku suatu ketika dulu...mole itu masih setia disitu... hehehehe.... agak lupe aku kepade kurniaan kecil itu...

dapat disimpulkan kat sini... setiap ciptaan Allah itu ade functionnyer tersendiri... kadang2 kite tak sedar.. kite tak hargai... tapi bende tu menolong kite saat kite berade dlm keadaan susah... yaa... susah lah kalu dah tertukar tangan kiri ke kanan.... nasib aku ade mole yang setia ni... so aku xkan tertukar tangan kanan ke kiri... hoho... nampak post ni mcm xde ape kan... but... bile pikir2 balik... besar maknenye.. hargailah pemberian ALLAH... walau sebesar mane pun bende tu... sebab setiap ciptaan ade sebabnya...

#sgt shock dengan diri sendiri yang masih menggunakan mole yang dah lame x dipedulikan.. =)

No comments:

Post a Comment