Thursday, May 5, 2011

demam

mood... demam.... yer.. demam.... tulah hidup kat dunia ni blagaak sngt... kate "xpenah demam pun" then beberape jam lepas tu terus meleleh air hidung... terus demam... ngaan throat ase mcm nak pecah... hidung ase mcm nak cuci pakai klorok..~ini cite 2 hari lepas~. tp alhamdullillah.. harini hidung dah x selsema dah... heee.... cume tekak je sakit lagi...  kalu yuchun tau aku demam ni... mesti riaksi die cenggini.....

Yoochun::baby, r u got fever... arrrrggghhh wanna come back Malaysia A.S.A.P

 heeeeeee.... die kan care sal aku, *wisssssssshhhhhh*,, so sebab die ngan busy kat beijing... malas la nak kecah2... demam je pon.. bukan masuk hospital... hahhaha... bahu aku sebelah kiri ni pun ase lenguh semcm... belah kanan ok je.. kalu tgk cite pocong 2... kaki cikgu tu hengcot2... upe2nye roh anak die yang dok bergayut kat kaki die... ni aku lenguh tangan... apekah??? erk. tahyul2... xbaik percaya... dose... balik sat lagi nak urut la... pakai infrared massager.... 

sgt syok ini machine
camni la bentuk die... tapi ni bukan yang umah aku punyer la...sakit la pakai machine ni... sakit tapi sedap... hahaha... xde pape la yang menarik terjadi lam hidup aku 2,3 hari ni... cume semalam bestday aizat... dah 9 tahun da.. nakal ya robbi... ber fb 18 jam sehari... ape nak jadi tah... kate die.. nak behenti PAFA... sebab dah pandai solat... aigooo.... budak sorang ni... mcm2... btw... besok hari hol pahang... so kite cuti!!!! hehehe... itu je la kot wat mase ini.... kalu ade pape yang best.. akan di update kemudian.... chalga........ =))))

#esok cuti yeay!!!


No comments:

Post a Comment