Tuesday, May 10, 2011

hari ini...

terasa bosan dengan hari2 yang dilalui... mcm hidup ni kosong... setiap hari melalui rutin yang sama... i want something yang boleh membuatkan aku terase diri aku ni mcm penting bagi orng sekeliling... kiranya ... kalu aku xde... orng akan cari... kalu orng nak jumpe ak... 4 jam tunggu pun xpe...  tp x..... skg.. aku hanyelah seperti... orng yang tercampak kat tengah2 kesesakan Shibuya crossing.... 

betape sesaknye tempat ni
xtau nak kemane... ke kiri takut... ke kanan sesat... kedepan xtau jalan... kebelakang  xnak...  jadi aku keras kat situ... sambil mata melilau2 tgk pergerakan hidup orng lain... jalan didepan masih kabur... menunggu bus yang datang pada bulan 9... sama ada membawa aku ke uni2... atau aku tertinggal bus itu lalu terus menjadi tunggul menyaksikan  pergerakan kehidupan manusia lain di depan mata...... 

entah... x dpt nk ramal.. ape yg bakal jadi.. hoho... tengah mengumpul kekuatan... untuk berlari.. mengejar impian... doakan agar semue baik2 sahaje.... =)

#jiwa kacau... bye2 bium!!

No comments:

Post a Comment