Monday, May 30, 2011

konvoku!

alahai.. lamenye xmasuk sini.. wah.. sudah bersawang disane sini.. *sambil tangan dok lap2 sawang* hehe.. ketiadaan mase membuatkan aku tidak sempat nk update.. yela.. nk udpate satu2 entry tu makan mase yang lame la jugak bagi aku... urm.. ape yang best berlaku dlm hidup aku 2,3 menjak ni... aku dah konvo!!!!!!! yup.. last week.. actly last week sgt la busy.. ngan konvonye.. ngan wedding kakakku nyer... but entry kali ni aku nk cite sal konvo je dulu..

finally.. akhirnya.. aku.. siti norsoleha bt shaikh mahd idris... after bersusah payah dan menjadikan calculator sebagai pakwe selame setahun.. telah berjaye lulus so so aku.. telah berjaye dan dianugerhkan... DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM oleh POLISAS!!! yezzza... majlisnya telah berlansung di dewan jubli perak kuantan.. ala.. dekat je ngan teluk Chempedak tu.... majlis berlansung pada 26/5/2011.. walaupun fam aku sorang pun xhadir disebabkan busy dengan hal masing2.. tapi aku xla kecewa mane.. cz.. ramai aku gembira bergambar sakan ,, hehhee... sila la nimati gambr2 dibawah ini.. tgk muke aku yang gembire sakan itu... hahaha








hehehe... seronokkan... hopefully.. dpt la aku brgmbr sakan untuk aku nyer degree la... amin ya robal alamin..
tapi ase sebak gak.... yela...enth bile tah aku dpt jumpe member2 aku diatas ni lagi.. kalu jumpe pun suasanenye da berbeza... da x same cam time study dulu.. tapi.. nila hidup... bak kate orng.. hidup mesti diteruskan.. mane leh stop2 dan xde sape pun yang nk duk takat tu je.. sume pun nk improvekan diri memasing.. yedak????

#mak kate.. lawo gambo encik naim tangkap... hehehehe

2 comments:

  1. wndu dak yg slalu dok sblh time claz pn.rose ajo...wndu nk plok2 die...hehe <3

    ReplyDelete
  2. ekinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. i know tht u.. kan3?? rindu ekin gak... haish.. yelo2.. asyik muke kite je dok depan dan tengah kan time kelas ni.. hahaah masu pun dok depan gak.. hahahaa

    ReplyDelete