Monday, May 9, 2011

happy bestday mak saya!

ehem2... asalamualikum.... semlam merupkan bestday bonda kesyangan saya!!!! yang ke 62!! 08/05/49 - 08/05/11 tp alhamdullillah.. masih sihat... tiada sakit2... leh menggelek kuih tanpa masalah... hahaha... sepatutnya post ni dipost semlam... tapi sebab bb kene potong.. ~wah selambe je cite ~ haha... so harini baru nak wish.....

ok ok.... pasal mak aku~~
nama FATIMAH BINTI JAMIA
dilahirkan dan dibesarkan di PEKAN PAHANG
bekerja di KUANTAN dan berjumpe ngan bapak aku
berkahwin pada usia 27
mempunyai 6 orng anak...
2 lelaki
4 permpuan *yg bongsu paling cute*
4 menantu + 1 bakal menantu..28 mei InsyaAllah
ada 9 cucu
nama panggilan; CIK MOH SHEH.. *sheh@shaikh bapak aku da.. ala2 surname... kyaaaa
professon... tukang buat kueh terhebat abad ini
pernah berniaga pasar malam bertahun la jugak
lahirkan aku pada usia 40
merupakan tukang masak terhebat sedunia
nasi minyak+ temosa is febret all citizen kat tanah putih ni
siape xpenah makan masakan "cik moh" xboleh dianggap penduduk sejati area umah aku
asam pedas "cik moh" sgt terangkat!!!
mewariskan genetik masak memasak kepada anak beliau
kira siapa kahwen ngan anak2 "cik moh" xlapar la...ehem3
suke berleter... hahahhaa... kalu dah mule susah berhenti punya...
suka nasihat.. "adik,jangan ade bf mase time study,balik umah jgn lelewat"
xmakan masakan orng lelaki... kotor katenye.. hahaa
tak makan ayam pasaraya,ikan sungai,frozen food
suke berkebun dan kucing!!... 
xbagi aku cr outsider... Malaysia mari suda katenya...
so Micky camne... uhuk2... xpe2 leh adjust...
*actly panjang lagi sal mak aku... ni kire aku pendekkaan cite je la yer... *

kelebihan mak aku....
berjaya wat aku cerita segala rahsia tanpa sebarang paksaan.... dengan hati yang tulus ikhlas... akan aku sendiri cite dan mak aku dengar je.... hahahaa

ucapan dr aku
semoaga mak panjang umur... diberikan kesihatan yang baik dan berpanjangan.... adik syg mak ketat2 + juta2.... sedar2 adik mmg stubborn .. hoho... but i will baiki sikit2 la...heeeee... n Insya Allah... one day will make u proud of me la... adik xckp syg depan2... bukan bermakne xsyang  yer... tapi sedikit segan je... heeeee..... >.< doakan adik... suksess dunia akhirat... semoga kita satu fam bahagia till akhir hayat dan jumpe balik kat akhirat... Amin Ya Robbal Alamin....


erk.. mak... dieorg nk wish jugak.... hehe... 










4 comments:

  1. lol... =D.. hahahhaa.. entry yg last je klaka.. kekekekkekekeke *guling guling*

    ReplyDelete
  2. hehehe... dieorng yang getek2 nak.... oni masukkan jela... hoho

    ReplyDelete
  3. apekah.. hahaaha.. pndaii sungguh mereka berckap melayu..kekekeke.. unnie ajr eh?. XD

    ReplyDelete
  4. hahaha... itu je pon yang dieorng tau...penat au nak ajr tu... 2 hari dapat yg tu je... lol XDD

    ReplyDelete