Friday, November 5, 2010

final destination


hoho.....sudah lame tidak membuka khazanah alam ni.. sptnya sudah bersawang2 disane sini.. penatlah nak kemas nih... hoho ~sambil2 lap skirn lattop~ hahaa.... eh lupe pulak saye.. Asalamualaikum semuanye... saya harap dari sehari ke sehari.. ramailah yang sudi buang mase yang berharge itu melepak di ruangan sy ini... ececeh.. syle la konon kalu tulis camni... hahaha...

ok harini... ingin ku kongsikan.... kejadian yang berlaku 2,3 minggu yang lepas sudah.. yakni... final project punyer presntation... wahhh... sudah lame baru nak update nih... ~buzy maaaa..... byk hal nak pikir~ okeh2.... lets do this... haha... ni lagunya "o" dbsk ajer diingatan... haha

ok... ceritapun bermule~pergh cam merepek!!!~

kejadian sehari sebelum present......

harini p poli siap bawak bantal,selimut n baju utuk besokknye... sebab dah standy nak tido umah sewe kakak aini..... siap kelas... p banda beli ape yang patot... beli2... balik umah kakak... siapkan report yang masih de cacat sane sini... 3,3 orng ade lattop, (soleha,mas,kakak) tapi sorng pun xde printer.... jam dah menunjukkan kol 11++malam~cam cite hantu jer~ report dah settle tapi masih tak print... cc semambu tutup kol 12 nih... jadi soleha n kakak pun pergi la cc... mas tinggal siapkan slide show...

mase nak naik MIRA hijau kakak...
haaaaaaaaaaaaaaa................. ni lah baru nak start cite sebenarnyer.....
aku masuk keter... tutup pintu ~pintu ni agak rosak sedikit~ pastu aku rase cam xkemas je.. aku goyang2 kan pintu keter tu... mcm nak terbukak tapi tak terbukak.. aku ckp kat akak.. ok boleh lah ni.... pastu akak pun drift... mama ni meng drifter..... sampai kat satu simpang ni.... kerete xde... jam dah 11.15++ kakak apelagi tanpe berhenti kan kerete terus corner... perghhhhhh.... cube teke ape yang berlaku.... ok ok... betul....!!! terbukak pintu yang sebelah aku tuh.... pergh aku pun jerit ler,... kakak pintu terbukak!!!! kaka kate.. tarik!!!.... dah tarik tu aku ngan kaka dok tergelak2... kaka berhentikan kerete kat tepi jalan... kemaskan pintu dr luar... cz dr dalam dah xleh bukak dah pintunyer.... hoho..... gelak2 gak.. tapi hati ku ade gak terpikir.... camne ea kalu aku jatuh tergolek keluar drr keter.... ape yang bakal jadi kepadaku... mase depanku camne..???
cam naik rollercoaster tapi yang jenis xpakai safety belt... giler kan.. Tapi Alhamdullillah.. semuenyer selamat.. aku masiih bernyawa... ececeehhh..... siap jugak laporan kiterorng di print malam tu... hehe... lepas balik cc baru ase lapo... dari petang xmakan upeyer... jeje... fokus kan... jhehe...

hari present...

hari ni kiteorngg bergaye sakan~siap pakai blazer~ hoho... tapi syng giler.. prsent lam lab com yang kene cabut kasut kalu nk masuk... dah la kaka baru beli kasut baru.. xleh nak show...>.<>

kepade pn bazilah... thanks cz jadi penasihat yang baik.... selalu sms kiteorng2 ni... bile kiteorng x p jumpe puan~boleh lak camni kan... ape lah kiteorng ni~ selalu tanyekan progress kiteorng.. en fadh... selalu nasihatkan n tolong kiteorng menjayakan final project ni... tanpe enk.. kiteorng mcm ornng bute yang jalan di bawah matahari terik~merepek~ kepade kawan2 DKA6A... yang bnyk tolong... yang sudi jadi driver ke maran n bentong...thanks tau..xnak sebut name cz die pernah pesan jangan sebut name die... hehe....kepade semua lec yang berikan tunjuk ajar... Pn zuraini...~even soleha selalu tertukar name ngan pn zuraidah~... yah i did it again... pn zuraidah yang betullnya... pn zuraidah.. kiteorng berjaya wat shearrr boxxxx!!! even result die tak cantik sgt...... =)) n kepade semua lec2 yang lainnye... thanks alot.....

kepade mas n kakak... thanks sebab sudi jadi aku punyer patner dalam menjayekan final project.. tanpe korang.. mb aku xdapat lah diploma ni kan.... even kite tak dapat project terbaik... aku xkesah.. cz aku tau usahe kite.. uooll terbaiklah!!!... i heart u 2 juta2... hope this frendship will ever lasting... <3<3

#kenape ase sebak tulis ini semua????


2 comments:

  1. ~me too<3
    juz tawakal pe yg kita wat..hasilnye biar Allah yg tentukan..
    biarkan org d sekeliling yg hanya pandai mengomen but habuk pn x daaa..
    tp yg '+' kami hargai nya~
    luv u all<3

    ReplyDelete
  2. hahha... dierong tu jelesy... tu saje.... harap2 la dapat A... hoho.. siang malam doakan puan bazi lembut hati... bhahahaha... tapi Amin.. <3

    ReplyDelete