Tuesday, November 23, 2010

cinta untuk mickhail...

alamak... mood cinta cintun tetibe menerjah!!!!! teng3.... ase mcm jatuh cinta la...~untuk kesian kalinya~ sape yang berjaye wat aku jatuh cinta bergolek2 nih??? haish... orngnye putih....wow!!! tinggi 180cm... `yeay tgk die sambil dongak2 kepale...sweet` kyaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~..... raut die.... pergh!!! memng semart la.. kategori model2....setakat artis2 tu die potong 235 tiang la... sgt lawak!!!!... berjaye menceriakan suasane dgn lawak2 die yang sebenarnye tak lawak sgt... tapi aku ase lawak... ngeh3....suke lepak starbuck... ~haruskah aku tukar style n lepak starbuck jugak even aku bukan penggemar kopi yang mahal itu?????~ sgt fashionable terutamanya bila di airport.. padankah aku dengan die???dimana aku perkataan fashion pun baru tau setengah jam yang lalu???? die sgt syg adik die yang sorang tu... siap leh nangis esak2 kalu cite sal adik die... punyer lah die syg... eh lupe lak nak cite sal suara die yang husky tu... kyaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~ aku rase kalu bergayut tu mau cair aku 14 kali.... suara die boleh jadi lomantik amatttt even die ckp bende2 yang biase je... die... berjaye wat aku senyum2 kekambing bile tgk gambr die je pon.. hati aku rase sakit amat bile tau die pernah ade awek yang 6 tahun tua dr die... T______T... aku x boleh bygkan die ngan popuan lain... sebab tu aku xtgk satu bende tu... sebab aku tau aku akan rase cam xbest je kalu tengok... hehe... die ckp kat aku.. die suke popuan yang kaki panjang... aku ni 160cm pun xsampai... die ckp die suke popuan yang tau dance... gilosssss...aku nk ikut step chicken dance pun mau makan mase 2 minggu..poco2 lagi tak tau. aku ckp... aku tau taekwando je.. n ade blue belt~ blue belt ngan black belt same je patern betl nye... kaler je lain~ mak die ade kedai gelato.. sgt lah best... nak2 dapat menantu kuat mencekik cam aku... sape yang untung... aku jugak... erm sampai aku ckp kat pn Fatimah a.k.a mak aku... "mak nanti umur 25++ nak bukak kedai aiskrim la.."~dlm hati nak wat bukak yang style bakal besan mak aku ni la..~amin tang bakal besan~ yela... kang die ingat aku nak kikis harte die je kan... so aku kene la usahe jugak... die kate die nak anak sorang je... alahai.. x meriah lah... aku kalu leh nak anak ramai... leh wat ala2 tadika gitu kan umah aku... xpe2.. tu boleh bincang lagi tu... muakakkaa...~ROFL~ tolong jgn sebut perkataan "su ah" depan beliau ok.. sy jeles!!! die bahasa melayu tak tau...kene comunicate lam english... bebuih jugak la aku... nasib aku ni koyas omputeh.. selalu gak layan radio omputeh... tau la setakat... yup..nope.. tq.. orait... eh lupe die tau melayu lah... die tau camne nk pronounce "aku cinta padamu la" mase die cakp ayat ni... aku punyer lah selok.... ase kalu jantung ni leh keluar... dah lame bergolek2 jatuh dr badan... haha.. itu la die... yang berjaye wat hidup aku tak keruan... sampai kan cover senyum kalu dengar lagu.. "always be my baby" ... hahha... nak tgk tak gambr die????... ni aku share kat sini je.. sgt special la korang dapat tgk..... taaaaaddddddaaaaaaaa....



ensem tak cinta hatiku ni???

#wat muke tak besalah sambil layan lagu Still A.N.JELL

No comments:

Post a Comment