Sunday, November 14, 2010

tak student dah aku.....

haha.... entry nyer tajuk meletop pom3!!! haha knp jadi camni...??? ini sebab...........
haish... boring3... xde ape nak buat.. hari2 sini juga ada... >.<...

baru xsampai seminggu tamat khidmat belajar....di POLISAS... dah rase boring giler tahap jaga sekolah seberang jalan tepi masjid tu... haish..... dulu time ade peluang study... xnak nyer... merungut.. banyak kije.. lec suh datang dengar ceramah... tgk video dbsk kat umah... dah kene marah,... haish....PN Zuraidah suh redo asg.. pas ke ceroh x hantar.... ~sory puan asg tu memng payah~ dapat half tu kire ok la kan... xpe saye redho.... kerana engineer never worried for d wat is answer... but we only ask "which answer that u want??" LOL.... XD.... dulu kalu nak stay up... asyik ngantuk je.... asal bukak modul Kej Air Dan Air Sisa... bagi 5 minit je.... aci potong jari ,3 kali boleh mnguap ohhhhh!!! tapi kalu xde kije... mengadap "muka buku" sambil layan2 video dbsk x ngantuk lansung!!! sumpah.... time wat asg Teori Struktur yang senang disebut payah dibuat.... saya asyik salah je PN Ros!!!... aku xtau kenape... otak aku begitu bebal untuk membezakan positif dan negatif.... haish.. tapi sejak 2 menjak nak final,aku rase aku dah improve.... haha.... final betul ke slah aku xtau la aku wat.. tapi mcm sedap je time wat tu.... hak3...ini kire killer subject la kan... kalu x percaye tanye dak eng.... tapi yang perdana dan utama lagi tertinggi.... tanye dak eng... sape sanggup amik design 2 kali dalam hidup.... hahaha....
even hidrologi aku paling x bekenan~cz setiap kelas pun kene kire hujan~ tapi aku ase subjek ni ade senang sikit lah... n kiraan die simple tapi markah die offer byk oh... haha... subjek ni penah sekali aku lupe formule time test... berpeluh satu badan... dah la koyas dok depan... lec depan muke... rase cam nak cabut je dr kelas... tapi student rule kan.. mcm mane xtau pun mesti ade jalan.... hahaha... kredit to miss lala bunga... i heart u juta2... tapi biase la... hukum karma babe... dah tau rumus pun aku telah tersalah masuk die nyer nilai da..... so salah tetap salah... =.='
kelas bahan binaan... 1 kredit je... asg die leceh norrrrrrrrrrrr..... selalu mintak yang pelik2... akan ku ingat rumah lumbe kude tu sampai tue.... haha... sorry to pian n bronko2... aku ngan mas menang cz kiteorng siap dulu der.... =) time test memng xde chance lansung nak tiru ler... PN Salwa... sangat tegas!!!! paling lawak bile Na dapat quiz 0.5/6 haha... aku ase tu markah dakwat pen... jgn marah Na... gurau2....n ayat yang selalu disebut untuk kelas ni... "1 kredit je,tapi nak mcm2... maleh aku~tora~ hahahaa.... kelas En Maat Roof penah ponteng sekali.... jeng3.... aku kan mas... haha... sebab2 dirahsiekan... kami budk baik....ponteng sekali tak bermakne kami dah bertukar meenjadi orng yang jahat.... hahaa..
wahhhhhhhhhhhhhhh............. rindunyer!!! rase nak jadi student balik la....nak p kelas lagi... jujujujuju T____T. ~tapi sy xnak cary paper... oh..plizzz~sekarang mcm hidup jadi kosong.... xde asg.. xde buku... xde cermah nak attend..xde potosetet2 nota.... waaaa..... T__T nak sambung blajar la camni.... okess2... sy nak sambung belajar yeay!!!!~mereng sudah~ kepade student2... sila belajar rajin2.... jangan malas... sebab kat temapt belajar la kite berpeluang nak wat bende2 yang merepek... sebab orng hanye akan kate.."eleh biase la tu.... student' haha... ni kire ayat lepas diri tok para2 sakura..... hahah... student ler LOL.... wassalam...

#nak g POLISAS time konvo je.... Amin


5 comments:

  1. hahaha..taU puN! tiMe keboriNgan ni La ko rajIn nk bangUn pepagI ari mengAlah esK orG ade paPer!
    wLau BagaiMAnaPun Ni la NmenYer stUdeNt liFe!
    ~~SeLaMaT berEhaT~~

    ReplyDelete
  2. taw x pe dok!!
    borink gler..asl bgn x taw nk wt per..
    miss mr.bumbung!
    aku pn x nk carry..hope lulus pn da o.k!
    yesss!!jmpe time cnvo~

    ReplyDelete
  3. syadah.... tu tandenyer aku prihatin kat kawan2 yang belum abis exam.. teman die study... ehem2..LOL

    mas... tulah psal... aku xrindu die.. aku rindu pn ros...=)....

    krg 2 orang... mas ni kanwan baik aku kat poli syadah..

    syadah kawan baik aku yang aku kate dak utm tu mas... sile2 la bekenalan... hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha..bolok mu!!
    ehehehe(cover jap),,selamat berkenalan simple love..nama sy syahadah kwn siti norsoleha waktu kat sekolah dlu..

    ReplyDelete
  5. a,ah,,, kirenye skg ni dah xkawan la kan.. sampai hati kate aku kawan time sekolah je.... T_______T

    ReplyDelete