Monday, November 15, 2010

hari yang frussssttttttt


aduh.................... tersangat frussssssssstttttttttttttt..... T_________T

xdapat nk gambrkan perasaan mcm mane... bangun harini ngan semangat!!!! n after kol kak lily... senyum sampai telinge.... disebabkan hari esok raye... xkan lah aku nak keluar pepagi bute ni kan... so amik keputusan wat kije umah dulu... mengemas mane yang patut.... last2 dapat tau kak lily kije separuh hari harini..... homaigod.... frust gile ase!!!!!! aduhaiiiiiiiiiiiiiiii..... kene tunggu hari khamis lah pulak.. jujujujujujuju...... knp aku frust sngat ni???? sebab............. kak lily nak bagi stock cite korea die dekat aku.... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................... disebbkan die kije separuh hari... dah xsempat la aku nak p ofis.... kak lily dah balik.... sumpah frussssstttt..... esok raye... maknenye tak kije... kalu hari khamis kak lily lupe bwk lattop..cannot think!!!!. kalu aku tau kak lily kije separuh hari harini.. dr pagi tadi dah terpacak kat opis.... waaaaaaaaaaaaaaaaa............ frust giler gue.... jujujujujujujuju..

#terus tukar mood... ase nak tido T____________T

No comments:

Post a Comment