Sunday, November 21, 2010

kamu cantik

bile yoja tukar jadi namja n ingin merahsiakan kepuraan2 nyer... ape akan jadik??

hahha... erm baru selesai menghabiskan 16 jam punyer cite lam mase tak sampai 2 harii,cite pe???? you're beautiful ~bukti ketiadaan atau kemalasan mencr kerja lain selain mengadap lattop....okeh2.. straigh to de ape yng nak diceritekan....cite ni berjaya buat aku tgk setiap scene tanpa skip mane2 part pun even sesaat....cite ni cite lame... tahun 2009... aku agak tak terperasaan kewujudan cite ni... biase la kalu up to date.. up to date sgt cite2 korea ni.. kalu terlepas... ha mcm ni lah.. orng lain dah katam lame,aku baru nak tgk haha....

okeh2... cite ni mengisahkan tentang sebuah kpop group yang terdiri dr namja2 yang sememngnye meletop pom2!!! iaitu A.N.JELL.... diketuai oleh Hwang Tae Kyung@ Hyung-nim... pemain drum ialah Jeremy~kawaiine~ n pemaim gitar yang paling ensem sedunia iaitu en Kang Shin Woo @ Shin Woo hyung!!! cite bermule bile Hyung-nim sakit tekak n group ni terpakse cari lead singer baru untuk kumpulan ni.. dan orng itu adalah Go Mi Nam(namja).... tapi MiNam ni sakit la pulak kat US... kene jalani pembedahan... disebabkan itu.... pengurus die terpakse mintak tolong kembar Minam gantikan.... name kembar Minam ni Mi Nyu(yoja)... kononnya muke dieorng ni same la kan.... sepanjang Mi Nyu ni menjadi Minam... mcm2 la ensiden lawak n sedih yang jadi... cite ni leh wat aku gelak goleng2... nangis sedu sedan... sakit hati... gembira... geram... ase mcm kat kebun bunge~scene2 lomantik memng terkesan dijiwe...lol~... mengeluarkan maki-makian...ROFL...kire semua pelakon berjaye bwk watak masing2 ngan hebat...>.<.. kalu kiorang nak rase ape yang aku rase... korang kene tengok sendiri cite ni.... aku pun xlarat la kan nak tulis setiap scene... gilos ke ape nak tulis... haha... k..k.. aku kenalkan pelakon2 cite ni n ape yang aku ase tentang watak2 lam cite nih...





Park Shin Hye / Go Minam /Go MiNyun
nilah yoja yang tukar jadi namja tu.. @.@
untung die ni.. tiga3 namja ni nak die... siap nangis2 lagik... hhaaha
tapi hati die dah lekat kat Hyung-nim... so xleh wat ape kan...
paling suke sebut... Mean a.k.a sorry
panggilan hyung-nim kat die p!g-rabbit....
ape yang aku tau.. die la popuan paling untung... tu je.... hahahhaha

Jang Geun Suk / Hwang Tae Kyung / Hyung-nim
hehe... ni la hero kite...
orngnya sombong giler!!!!! straight to de point kalu ckp..
sukenye minum air masak terus... haha ...bile dapt tau je yang Minam tu permpuan... terus ckp kat Minam... "sy tau awak perempuan... sila keluar dr rumah ini.." hambek ko...
tapi die rahsie kan dr group die yang die tau Minam perempuan... >.<
ni bute kalu dlm gelap...
selalu nak jadi no #1 di mate Minam...=)
senyum die ni rare giler!!!... dalam cite ni leh tgk 2 atau 3 kal sahaje... gilos kedekut senyum..
paling suke cr die sebut "Go Minam"... style abis.. cm cikgu ngah tande kedatangan... LOL


Jung Yong Hwa (C.N Blue)/ Kang Shin Woo / Shin Woo hyung
die ni baik!!! lomantik.. kyaaaaaaaaaaa~~~~~ sgt lembut orangnyer...
die orng pertame yang tau Min Nyu tipu jadi Minam...
tapi die tak kecoh... die diam2 je
die selalu terlepas peluang nak mengaku yang die sukekan fake Minam..a.k.a LEMBAB
aku kesian kt die ni... tapi aku pun xnak die ngan Minam.. tapi memng kesian lah... sebak aku tgk.. ~ni aku betul2 kesian lah weiii~
minuman kegemaran... air tea.... muakaka...

Lee Hong Ki (FT Island)/ Jeremy
ni la jeremy!!! cute2...
jeremy suke gelak...berjaye wat aku gelak goleng2
lawak gile die ni... magnae lam kumpulan ni
ade binatang peliharaan...jolie... sgat cute cr sebutannya jadi "jholiec"
bile sedih suke naik bus keliling bandar...
paling sedih bile part yg die tau fake Minam suke hyung-Nim..
die nangis selok2... waaaaaaaaaaaaaaa....
aku pun same2 nangis...
suke makan buah n minum jus...^^

ala2 DBSK gitu... ~tapi xleh la lawan oppas aku~

mcm real group ni siap de katon nyer gambar!!!!



# aku tgk kat you tube....ni cite betul.... mak Jang Geun Suk / Hwang Tae Kyung / Hyung-nim suke kan Park Shin Hye / Go Minam /Go MiNyun... siap nak suh dieorng kahwin... omo...!!! mak die siap search lam tenet tarikh lahir Shin Hye n nak suh anak die p date betul2... hahhaa... dalam rancangan tu Geun Suk kene pilih pasangan ideal untuk jadi awek.... Geun Suk reject Shin Hye sebab die kate... die nak cari awek je... bukan nak kahwin... pastu pengacare tu kate... OK OK... Geun Suk nak cari awek.. tapi die akan kahwin dgn Shin Hye..... kyaaaaaaaaaaa~~~~~..

#sgt wish dieorng(geun suk n shin hye) kiss cam lam CF etude house untuk cite ni... tapi xdpt la... haha >.<





6 comments:

  1. ni ala2 cite ''olivia''..dier gantikan abg dier...sket2 je la yg sma... aku br taw leader c.n blue de gak lam ni!!!!!!!!!!!!!!!mujur aku tgk link ko..tu r jual mahal x nak tgk!!!!!!!!so,nnt aku org 1st yg nak copy k..aaaaaa......muaaahhhh..for yong hwa <3<3

    ReplyDelete
  2. yang tang kembar tu je same... yang lain x... best cite ni.. kalu x aku x bazir mase tulis... haha... die tunjuk style real k pop... mcm kene tinggal kat quarters ..ade fan wat fanfic.. dieorng wat cf.. aaaa.... comel!!! aku tebayang dbsk je... haha

    ReplyDelete
  3. erm untuk makluman... lupe lak... yong hwa lam cite ni aku yang punyer... tq

    ReplyDelete
  4. weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..aku da couple ngn dier lma kkkkkkk...
    b4 knal max aku...
    zzzzzzzzz...

    ReplyDelete
  5. mas... xde2... aku siap dah berebut ngan shot lagik... hahah... aku nyer jugak.... =)

    zmah.. hehe... cerita ni best.. dpt tgk yang HD.. lagi la best.. nampak segale jerawat mereke.. haha.. try tgk okeh.. =)

    ReplyDelete