Friday, March 18, 2011

ayat2 power

salam semuanya bagi yang muslim... bagi non muslim selamat pagi!!!... ~mulekan pagi anda dengan ceriaaaa~~~.. urm tapi xde la ceria sgt pagiku hari ini.. biase2 saje.. ape yang membuatkan pagiku xbest ni??? urm... meh aku cite... ok hari sabtu selalunye kat opis ni xde ape2 la nak dibuat... dok saje2... so tangan gatal.. intai2 blog orang... okeh aku namekan budak yang aku intai ni "A".. aku tgk blog "A" follower xsampai 5 orng.. nufnang xde... aku pun xpasang bende ni..   music xde... gif xde.. template2 xde... kirenye ade tulisan semate2... tapi ape yang buat aku minat sgt nak tulis pasal blog ni...????? bahasanya.... aduhai... bagi aku la... bahasa yg digunakan.. tersangat lah .. HAMPEH... ade maki2an.. owner blog popuan... aduhai.... urm3.. aku pun baru gak dok blogging... orng masuk blong aku pun xramai... tapi... itu bukan alasan untuk kite tulis bende yang tak2!!!... adekah "A" berase die cukup bandar dengan menulis ayat2 seperti itu??? dalam blog tu tu gak ade menulis tentang tsunami.. dan die tulis... ade negara sekian2 patut je kene tsunami.. dan ade negara sekian2 xpatut kene stunami... MasyaAllah... cik adik manis..... ni kakak nak pesan... tulis jangan sedap tulis... bersyukur ke hadrat Ilahi... Malaysia tak kene stunami tu... jangan kita memandai2 nak doakan negara mana2 yang kene... kita ni sebagai manusia.. kene la doakan kebaikan dan kesejahteraan umat manusia yang lainnya.... bukan doakan kehancuran sesuatu bangsa.... ingat.. menulis ni ramai yang tukang bace... tau...tau.. u punyer blog.. u punyer suke..tapi dr cara kita tulis tu.. orng dah boleh agak kita ni orngn yang mcm mana.... nak ke orng pandang kite ni popuan yang xtau adab dan sopan... penat je mak ajar sehari2..~pulak dah~...berpesan... dunia zaman moden ni nak sound depan2 kang kene sound balik ROFL..so aku tulis kat sini.. hehe..aku bebel panjang2 pun.. xgune.."A" xmasuk pun blog aku nih.. hahhahaa... tp xpe la.. ingat mengingatkan itu kan amalan mulia lagi berpahala...aku pun nk ingatkan diri aku sendiri.. tangan mmg sedap menaip... salah tulis.. jawab sendiri.. @.@ chalga... out~~~


#baik minat artis korea... seksi2 pun kite tau die bukan beragama islam... artis kita.. urm.... muntah 
berdarah tgk dress up "kelainan"... 

No comments:

Post a Comment