Friday, March 4, 2011

gumbira!!! =)))

salam semuanya!!!! =))))).... masalah dah settle..ALHAMDULLILAH. hehe.. harini merupakan hari yang baik untuk aku... memcm hal yang best berlaku pade hari ini.!!! nak tau x cite die.. nak tau x??? kalu xna tau sila tinggalkan page ini skg!!

pagi ini dimulekan dengan baiknya >.< ~mcm news at 7 lak~

DVD AKU DAH SAMPAI... ape kurang jelas ea???  DVD TOHOSHINKI ULTIMATE COLLECTION AKU DAH SAMPAI. terase amat bahagia sekali.. payah giler la bg aku nak daptkan dvd ni.. agak2 same level ngan nak tunggu result SPM... !!.. malas dah aku nak kenang kepayahan nak dpatkan bende ni... erm kalu sesape yang nak beli dan nak usha harge... aku beli ni kat HKV megamall penang... tapi sume HKV pun ade jual.. so xyh la p sampai penang.. aku kebetulan je kakak tinggal sane..okeh.. harge die, RM 240... tapi kalu ade membership card akan dapat potongan 20%... harge kad RM20.. so jadinye... RM20 + RM 192(after diskaun) = RM 212... murah kan... *maybe ade yang akan kate mahal* tapi.. sabar2... bace dulu list dvd yang ade dlam ni....

2006
2006 LIVE CONCERT RISING SUN
1ST CONCERT TOUR 2006-HEART,MIND AND SOUL
HISTORY IN JAPAN VOL 1
THE FIRST DVD ; ALL ABOUT

2007
2ND LIVE TOUR 2007 FIVE IN BLACK
HISTORY IN JAPAN VOL 2
THE SECOND DVD ; ALL ABOUT

2008
THE 2ND ASIA TOUR CONCERT O
3RD LIVE TOUR 2008 T
HISTORY IN JAPAN VOL 3

2009
THE SECRET CODE
4TH LIVE TOUR 2009- THE SECRET CODE
THE 3RD ASIA TOUR CONCERT- MIROTIC IN SEOUL
HISTORY IN JAPAN VOL 4
THE THIRD DVD ; ALL ABOUT

2010
BEST SELECTION 2010
VIDEO CLIP COLLECTION-THE ONE-


 BONUS ; POSTER+POST CARD..

sgt3 berbaloi dengan harge die kan.. sebab kalu nak kumpul 1,1 ni mau makan ribuan RM so... all cassiopeai dapatkan collection in segera!!!

ni la bentuk die..... <3

okeh... settle cite tu.. skg ni cite sal video yang wat aku gelak goleng2 kat opis tadi... mmg lawak hell la.. haiyook.. ok aku ni bukan VIP.. lagu bigbang pun jujur ckp aku tau 2 je.. sorry sorry ngan  just look at me ~taeyang nyer versi~.. yang lain xtau.tapi sebab kan aku de poster dieong lam bilik aku ni aku tau la name dieorng ngan muke skali bawah muke kat poster de name. dieorng tiru secret garden nyer cite jadi secret big bang.. lawak la... part kiss top ngan seungri tu paling xtahan.. kyaaaaaaaa... yang part kiss top ngan GD.. aku suke.. lol XDD... okeh.. sape nak tgk.. erm tgk bawah ni...

 part 1

part 2

sgt sesuai ditonton ketika sedih sedu sedan

hari nyer line internet kat opis laju giler wa cakap lu.. dan aku donload 4 buah filem horror.. ~nak tgk bole xtau..~ tgk sensorang takut2 brani je... muakaka...aku de donlod nang nak.. tapi part 1 je.. part 2 tah kemane tah.xjumpe cari. so malas nk show...ni cite2 die

scared


phobia 2


haunted universites


white house




nila yang menggembirakan hati aku harini... mesti ade orng yang bace ni selalu kompiden ade orng bace. lo XDD...  ckp.. eleh.. bende2 camni pun leh gembire...hehe.. lantalklah.. mmg akku gembire dengan bende2 ni.. nak wat camne.. sampai sini jela untuk kali ni.. syadah nak story mory kat ym ngan aku tu... chalga... <333 chunnie byk2!!!


#mak thanks bagi bantal gabus semalam.. suke2

1 comment: