Wednesday, March 2, 2011

sarang!!

ada apa dengan cinta???

sape xpenah tgk cite ni????? where on earth have u been kalu cite cinta di antara CINTA dan RANGGA ni pun x penah tgk???? bukan tentang filem ni yang aku nak cite... tapi jawapan disebalik pertayaan diatas..... secara jujurnya... aku xpenah mengalami cinta suci sejati tahap tertinggi.... sekadar cinta cinta kekambing tu... penah la sekali due... aku bukan kambing itu....  

pagi tadi.. mase ngan drive... aku terpikir...aku xde bf la.. asal aku xde bf ea... oooo... aku tau.. aku xcantik.. sekian.. lol XDD.. ok ok.. ape salahnye aku xde bf kan..????  dah lame giler aku tak msg2 ngan mamat2 yang konon2 caring la sngat... mamat2 xtahan.. mamat je. kawan aku penah tanyer aku.. "erm.. ko xrase sunyi ke???, yela xde orng msg.. call.. ajak keluar..".. ak jawab ngan kompiden dan yakin BOLEH!! "x"... adekah orng bercouple semate2 sebab nak  bermsgan... berborak2kan... atau berdating2an..??? member2 pun leh msg.. leh helo melo.. leh kuar2... lagipun bg aku la kan... erm aku xleh bagi comitmen la... bende nak becinte2 ni.. ngat senang ke????? dah la aku ni byk kije.. nk spazz kat fb lagi.. nak tweet lagi, nak stalk dbsk lagi... sanggup ke bakal bf aku.??.. ni update blog pun makan mase au.. even xramai yang bace...  sanggup ke bakal bf aku nak tgk aku menggila sal YOOCHUN hari2.??? aku kalu bab YOOCHUN ngan sesape jje aku leh borak....

sape x tengen nak kahwin... bile g kenduri orng kahwen je.. hati ase bebunge2..tgk orng angkat nikah.. aku yang debar imagine yoochun yang menerimaku sbg isteri die yang SAH .syurga dunia kot.. tapi bile tgk orng mude kelek baby kulur kilir.. hati mula terdetik... mampukah aku nak wat camtu.. mcm xxxxxx je... sleepy head mcm aku... boleh ke bangun beberape kali sepanjang malam nak bg susu anak???? haiiyak.. kahwen dalam mase terdekat?? mungkin x kot.. *tapi kalu dah jodohhhhhh xkan lari kemana.. leha..* ~bace ala2 lagu cite AKU KAYA!!

.. CINTA.. *ape motif huruf besau???* aku xnak main2... aku paling pantang bila ornng sebut... "ko main ngan budak mane skg ni??" aisheh men!!! ngat mainan pasar malam rm 3.90 satu ke??? kirenye aku kan... ceh3... nak start feeling dah ni~ nak somebody yang nak kahwen dengan aku!! tu je... sebab aku suke lelaki yang serius dlm sesuatu hal... bukan semate nak wat hilang boring.. kalu aku dah bagi hati aku ok aku dah xde hati.. biar die jage tol2... n aku nak orng yang mencintai aku lebih dr aku cinta dia.... =) aku ramai kawan lelaki.. bukan bf.. kawan lelaki  yang biase tu... dieorng ade awek.. tapi bile aku tanyer.. ko nak kahwen ngan awek ko x???? mostly akan diam.. sebijik time singapura dilanggar todak.... takasima!!!...  sebab umur kite ni mude lagi...!!! mane ade yng nak bg comitmen.. kalu awek2 dieorng ni tau... mesti nangis air mate kalu kumpul2 leh wat air sirap bandung..... 

cinta itu buta.. dan juga boleh membutakan...

bile hal yang diatas ni terjadi.. erm.. akan adelah tebing sungai beranak... tong sampah beranak... mangkok jamban beranak pinak... sebenarnyer.. cinta mane buta... sebab cinta ade xde mate.. ke ade??? manusia tu yang buta... bukan buta mata... Allah bagi mata sempurna cantikknya... tapi buta hati.. buta perut... ngat nak sedap je... dah mcm xdan2 nak tunggu kahwen... gelojoh... nafsu mengalah kan jin.. jin pun x camtu perangainye... kompiden je an 

cintai dia yang mencintaiku

aku penah bace satu en3 kat muka buku... katenyer camni... kalu seseorng lelaki... x ucap ape2 pun kat sorang popuan.. mcm kate syg.. saya nak awak.... saya syg awak juta2... sudi tak awak nak jadi makwe saya.. awak nak tak sehidup semati ngan saya.. saya nak sama2 hidup ngan awak!!! maknenye..... die xde hati la ngan kite.... sooooooooo.... walau mcm mane gaye sekalipun... tunggu ajelah guardian angel datang yer para2 LONER sekalian... im LONER with proud.. that mean aku cukup kuat nak menjalani hidup sensorng tanpe lelaki yang aku terime sebab terdesak gile2 nak ade bf..~wat mase skg la kan~. biarlah cinta datang ngan semulajadinya...... setiap insan itu dijanjikan jodoh oleh NYA... sabar2... xkan lari gunung dikejar.. kadang2 gunung kejar kite kalu time earthquake.. hehe.. >.<

my dahi lebar boy.... ha tunggu kamu.... <<3

 # gagal lagi nescafe ku kali ni.. piaw abis..

No comments:

Post a Comment