Sunday, March 13, 2011

conteng 2

saya tau.. suati hari nanti.. saya akan kecewa... mungkin kekecewaan tu akan berlaku dalam masa terdekat...siapalah saya!!!... saya bukan siapa2nya dia... dia tidak mengetahui kewujudan saya... kadang kala... sya terfikir... kenapa saya mengenali dia... kenapalah saya cuba mengenali dia dengan lebih dekat.. kenapalah saya memasukkan dia terlalu jauh kedalam hati saya???? kenapalah saya beranggapan yang dia sebahagian dr hidup saya??? kenapa saya memulakannya?? kenapa saya dengan bodohnya telah menaruh harapan??? bukan salah dia... dia tidak memaksa saya. tahukah dia... dia adalah orng pertama yang berjaya membuatkan hidup saya berubah... kadang2 saya terfikir.. apelah yang saya telah buat??? saya tahu perkara ini tidak akan kemana2.. sekadar untuk suka suka.. bilakah semua ini akan berakhir.??. saya tiada jawapan ... tapi sejujurnya.. tidak akan berakhir dalam waktu terdekat... pertama kali saya rasa penat untuk menyukai seseorng..saya takut kehilangan dia... walaupun saya tau itu pasti... mungkin sebenarnya saya telah pun kehilangan dia..entah... saya tidak tahu..terlalu jauh untuk berangan..terlalu jauh...orng akan gelakkan saya sekiranya tau ape siapa yang saya masukkan... mungkin sebahagian dr anda yang membaca ini dapat mengagakknya... bodohkan saya??? saya tau itu.. tapi hati dan perasaan... siapa boleh jangka.. mungki ade orng kan mengangap saya terlalu mengikut perasaan.. tapi... cuba letakkan diri anda ditempat saya... semoga saya tabah menghadapi hari2 mendatang...semoga semuanya baik2 sahaja...



siapakah anda??? 


#ini blog saya... suke hati la nk tulis ape.. rase xsuke.. boleh cabut dr sini!!

2 comments:

  1. saya taw...saya paham... situasi kita sama..huhu
    oni~!!! jgn peduli ngn org yang penting kita hepy~!!! =>

    ReplyDelete
  2. ash!!! ~hug~... hanye cassie yang paham cassie.. hoho.. entah semlm tengat kat "dia" ase rindu.. hahaha.. lol XDD.. luahan perasaan la konon...=))

    ReplyDelete