Tuesday, March 1, 2011

conteng =.='


salam semuanya... =).. lame x menconteng2 dinding ni...mungkin sebab xde bende menarik sangat nk dikongsikan... just nak kongsikan perkara buruk yang sukar dikikis dr hidup aku ni...mane la tau ade reader yang admirer kat aku dan sudi2 nak bekenalan.. lol XDD.. selalunye sifat buruk ni orng simpan kan.. tapi xpe lah.. suke hati la aku nak kongsi... blog wa.. wa punyer suke.. =)))

aku... erm kalu orng tanyer aku.... "Berikan perkara buruk/hodoh/tak cantik aku cantik what?? yang anda sendiri sedar tentang diri anda"

Okeh. aku jawab....

1) aku ni talkactive... so sape yang xsuke popuan mulut banyak kan.... erm.. bye3... anda tidak layak menjadi kawan saya!!!
2) aku ni hot temper..... okeh sebenarnyer.. aku ni bukan la suke marah orng.. aku ni... TEGAS!!... that y orng selalu ingat aku ni suke marah.. meanhaeyo kalu aku tak gedik2 manje dimate kalian... ade aku kesah??
3) aku ni xleh orng janji ngan aku..... so if u think that u cannot fullfill yr promise so jgan sesekali anda berjanji dengan saya.. =))))).. akan ku tagih sampai kiamat... dan selalu nyer bende janji2 ni akan membuatkan kawan2ku still menjadi kawan2ku... atau pun menjadi seseorng yang pernah la aku kenal suatu ketika dulu bahasa senangnya.. ko bukan lagi kawan aku =)
4) aku akan pastikan ape yang aku nak tu aku dapat... xkire la susah mcm mane pun... but ni cite xde la melibatkan keinginan kepade sorang lelaki.. oh pleasssee.. buang mase je aku craving tuk lelaki2 yang tak semenggah itu.. kalu PARK YOOCHUN.. itu dah league lain.. muakakaka.... cth bende yang aku dapatkan erm.. lesen kerete kot... sebab aku ni bukan la datangnyer dr golongan ade2... so aku kije part time time cuti sem semate2 nak wat tambh duit beli lesen... eh beli lesen??? wat lesen la... dan aku dpat.. Alhamdullilah... n keinginan aku yang baru je aku dapat adelah... teng3... kepale moonyet ini..... >>>>>>>>>
mahal aku beli ni. XDD.. sometime bangun tido tekejut gak tgk binatang ni dok sebelah,,lebar ngat muke die..  XDD
5) aku jenis x kisah sgt.. orng wat jahat kat aku.. aku redho je.. aku still leh kawan.. .. bak kate orng putih.... can forgive cannot forget... fullamak.. wa speaking der.. mat rempitnye ayatku... kadang2 ade gak ase diri diperbodohkan.. dan tanyer diri sendiri.. asal la aku bodoh sgt..?? dah aku yang rele dibodohkan orng.. oh aku dibodoh bodohkan org lagi.. *kire brape kali bodoh ade.. pemenang aku bagi penangan*
6) aku suke sound orng... sebab tu kadang2 aku kene sound gak... muakakakkaa

tujela kot yang aku nampak kat diri aku. yang lain aku wat xnampak jela. orng lain nyer pandangan aku xtau la... lantokla nak rase ape pun kt aku... kalu rase cinta tu... ok akan ku pikirkan perasaan kamu... lol XDD... tapi adekah kamu cukup ensem?? xdapat cm YOOCHUN..  paling2 cam samuel rizal pun okeh.... ehhhh... aku x memilih rupa la...aku pilih poket...  muaakkaka... tu je la kot untuk mase skg.... ~sesungguhnya aku tengah bengang tahap gaban pekase hitam dan aku cube mengalihkan pandangan perasaan aku ke arah conteng2 ngan ini.... sebab aku ase aku tulis pun cam tah pape... xde motif.. xde subjek.. xde predikat* wah apebende ni? cam penah dgr je..* so aku namekan entry ini CONTENG.. dan aku ase ade kot conteng2,3  sampai berape2 la ikut suke aku... aku nak gak ade sekuel... ngat cite maria mariana je ke ade sekuel??? ~ abis oldscool cite aku bg contoh ~ sekian dari sy.. yang lara....


#en posmen jahat!!







2 comments:

  1. hahahahahah..anda mmg talkative..mse mula2 anda call sy, sy amt tkjot krna anda sgt byk ckp..muahaha..but thts is one of the reason i love u..ehehe..*blush*..
    omo..bru sy tau..nmpk nye pasni sy x ley bjanji ngn anda sbb sy tkot sy x ley tunai kn..hohooho
    LOL!!! smpat ag ngutuk posmen tuh..ala, mne tau van/moto postman tu mati tgh2 jln..jgn la slh kn encik postman tu je..uhuh..

    ReplyDelete
  2. lol XDD,,, sy mmg suke becakap... sbb becakap kan free... someday ckp2ku akan dibayar orng !! *tetibe* owwwwwww.. love u more ace!!!.. =))... tulah.. anda jangan bejanji dengan sy au... sy tuntot!!!mmg xleh ubah... sejak azali.. lol XDD... tempak pakcik posmen!!!

    ReplyDelete